Order Form & Enquiry Form

Name:
Email Address:
Free sms: wassap
we chat
Your Order:
Mobile No:
Method of Payment:
Enquiry:

This HTML form was created by Freedback.

Friday 2 August 2013

Pengalaman Suami dan Advance Joint Health Tablet

Posted by Unknown at 8/02/2013 12:43:00 pm
Salam semua.. Jam 3.30pagi..masih belum dapat tido... Td dah tdo anak merengek2 ..terus tak dapat tido.. Ambil peluang update blog...

Pagi nan indah nie (heheh).. Saya nak share testimoni suami saya sendiri yang consume Advance Jointh Health Tablet (AJHT) dah ostematik...

Suami saya ade masalah sakit lutut ... Blum tahap kritikal lg...tp kira kalau die gerak2 kan lutut , akan berbunyi laa...saya sebelum nie hanya bg die lecithin + alfalfa...sebab tahap kolestrol suami agak tinggi..baik merawat sebeum parah kan...

Husband saya kerja banyak berjalan,  dan kerja yang melibatkan dia perlu naik dan turun dari lori...lori yang nak naik pon kene kangkang besau besau..hehhehe

Ok, berbalik mcm mana husband saya nak consume AJHT...??
Kebetulan die ade teman saya ke empire utk amik stok.... Sesambil tu die jenjalan la kat product display.. Saya pon sesambil tunggu giliran... Pastu, die cakap...nnt belikan yang tu....sambil tunjuk botol AJHT... Saya pon tanya, betul nak ke? Sbb husband kalau bab makan ubat atau supliment nie on n off.. Kene kita yg ingatkan...nak bg die makan....

So, saya belikan utk die...so far dah 3 minggu die consume AJHT + ostematrik (dah 2bulan).. So far alhamdulillah, bila bangun pagi lutut kurang rase sakit.. Sebelum tu, kalau nak bangun pagi rase sakit n cramp lutut....

Sekarang, kawan opis dia pon mengalami masalah lutut jugak.. Dan dia nak buat operation..kos operation pon makan beribu..jadi husband suruh die try dulu AJHT.. Tgk kesan nya....
Minngu depan nak raya, ayah mentua pon ade order AJHT ...Ayah mentua saya dah lama menghadapi masalah sakit lutut.. Xboleh duduk bersila, naik tangga pon akan rase sakit...
Raya nie saya akan bg dia AJHT... Nnt dapat result , saya akan kongsikan testimoni Opis mate husband dan ayah mentua saya...:)


0 comments:

Post a Comment

 

Your 1 stop beauty & health care center.. © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot