Order Form & Enquiry Form

Name:
Email Address:
Free sms: wassap
we chat
Your Order:
Mobile No:
Method of Payment:
Enquiry:

This HTML form was created by Freedback.

Saturday 17 August 2013

Testimoni Ibu - Sakit Sendi dan Set Shaklee

Posted by Unknown at 8/17/2013 10:32:00 am
Hi asalammualaikum semua...anak2 dah tdo jadi leh amik masa untuk update blog...
Kali ini saya nak share pengalaman / testimoni ibu saya dengan shaklee...

Ibu saya seorang peniaga kedai makan, kerja yg perlukan stamina dah working time yang pada saya agak panjang..lebih kurang 12 jam setiap hari.. Ibu selalu mengadu sakit sendi dan letih... 

Jadi saya syorkan beliau untuk ambil suppliment alfalfa + b compleks + ostematrik... Ibu saya bukan la seorang peminum susu..katanya bila minum rasa loya...keperluan kalsium bg seorang wanita yang usia 45 ke atas amat la perlu...disamping untuk mengurangkan masalah osteoporosis yang selalu dialami oleh wanita..

Sejak pengambilan supliment shaklee, ibu kini lebih bertenaga utk melakukan kerja harian dan sakit sendi yang dialami semakin berkurangan...alhamdulillah... Gembira lihat ibu sihat dan cergas.. 


0 comments:

Post a Comment

 

Your 1 stop beauty & health care center.. © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot