Order Form & Enquiry Form

Name:
Email Address:
Free sms: wassap
we chat
Your Order:
Mobile No:
Method of Payment:
Enquiry:

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday 21 August 2013

Testimoni Kurus Bersama Shaklee

Posted by Unknown at 8/21/2013 12:33:00 am
Salam semua...
sihat.. alam bercuti raya...hehehe.. sonok makan lemak, rendang, nasi impit kuah kacang?....sedapnye kuah kacang.. saya peminat penggemar tegar kuah kacang!..... nyum nyum...

Arini saya nak share testimoni saya sendiri menggunakan set pengurusan badan shaklee..
Saya consume set nie sejak dari bulan 2...sampai sekarang ..lebih kurang 6 bulan lebih.. so
far ok... berat tak turun secara mendadak... tp turun secara perlahan.. dah rase puas hati sebab ramai ramai² even bos pon tegur.. badan dah start mengcil skit...

berat saya bertambah mendadak sejak lahir anak ke -2, n di samping saya ada amik pil perancang.. jadi, pil perancang buat nafsu makan naik mendadak2...
makan xkenyang2.. hahaha.. perut bocor agaknye...

saya consume set pengurusan badan shaklee....Lecithin + Alfalfa + Herb Lax


Ni gambar terbaru saya... sebelum dan selepas...


saya xde mengamalkan diet ketat, hanya makan lecithin + Alfalfa selepas breakfast + lunch + dinner... elakkan minuman berkafein dan minum plain water 2-3 liter setiap hari....
sape yang leh berdiet, lagi cepat turun nye.. saya yang xdiet pon bleh turun..:)

Yang berminat boleh la Wassap / PM saya ye.. :D

0 comments:

Post a Comment

 

Your 1 stop beauty & health care center.. © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot